Majówka 2025
W dniu 2 maja 2025 r.
firma DOMER będzie NIECZYNNA.
Wysyłka zamówień po weekendzie
majowym rozpocznie się od 5 maja.
W tym miejscu pojawią się ostatnio oglądane produkty.
W tym miejscu pojawią się obserwowane produkty.
Firma Domer posiada własny, wyspecjalizowany dział pomocy technicznej i serwisowej. Nasz serwisant służy pomocą we wszystkich sprawach związanych nie tylko z działaniem poszczególnych urządzeń wokół kotła, ale również doradzi jak rozwiązać codzienne problemy wynikające z użytkowania pieca. Dział techniczny zajmuje się wszelkimi naprawami gwarancyjnymi jak i pogwarancyjnymi. Przystosowuje urządzenia do współpracy z kotłami i dmuchawami. Fachowa wiedza naszego serwisanta gwarantuje, że wszystkie produkty wychodzące z firmy Domer są na najwyższym możliwym poziomie jakości, a wszystkie naprawy odbywają się w sposób profesjonalny i ekspresowy.
Kontakt z działem serwisowym odbywać się może poprzez drogę mailowa jak i również telefoniczną. Zachęcamy do skorzystania z porad i pomocy. Wyślij zapytanie techniczne, a na pewno skontaktujemy się z Tobą. Pamiętaj, podaj jak najwięcej szczegółów, aby nasz serwisant mógł przygotować się do rozmowy i w jak najlepszy sposób rozwiązać Twój problem. Procedura reklamacyjna szczegółowo opisana jest w naszym regulaminie - zachęcamy do zapoznania się z treścią regulaminu - kliknij tutaj
Serdecznie zachęcamy Państwo do kontaktu z naszym działem technicznym – serwisowym.
e-mail: serwis@domer.pl; telefon stacjonarny: +48 62 742 06 06 wew. 3
Dokumenty usprawniające procedurę reklamacyjną
Formularz zgłoszenia reklamacyjnego - pobierz pdf